vrijdag 1 februari 2013

Als je haar maar goed zit

Banken moeten gered worden door de staat, pensioenen worden gekort, het UWV verwacht 85.000 minder banen en de huizenprijzen dalen. Kortom: het is crisis. Niets nieuws onder zon, dat weten we al een tijdje.

Maar wat schetst mijn verbazing? De markt voor cosmetische zorg gaat dit jaar wel met 10% groeien, dezelfde groei als in 2012! De vraag zal dan met name uit Azië komen, maar ook in Europa wordt toch zo'n 6,6% extra verwacht. 'Het aantal borstvergrotingen zal zich in 2013 weer herstellen'.

Ik snap deze wereld niet meer. Eet men liever een boterham minder om toch met grotere borsten door het leven te gaan? Wordt er dan gespaard voor een nieuwe neus in plaats van een koelkast, mocht deze het begeven? Of wordt het soms vergoed door de verzekering? In dat geval heb ik nog wel een tip voor het terugdringen van de kosten van de gezondheidszorg.

"Get your priorities straight", zou ik willen zeggen. En, ik kan het niet laten: Een MA-traject kost minder, als je dan toch niet tevreden bent met je uiterlijk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Graag je reactie!